fredag den 13. januar 2012

13. Museumsopgave del 3

Det gik ikke så godt med trylledejsfigurene

I hvert fald den ene af dem.
Mens de har ligget og ventet på, at de skal udstilles på lørdag, så er der knækket et par dele af den ene figur.
Det opdager jeg, da jeg skal til at pakke det hele sammen.
Så må jeg i gang med klæbe fix, det er noget værre stads. Men det går.

Jeg tror, kvaliteten af trylledejen er dårlig, figurene føles fedtede, så til en anden gang, skal jeg nok prøve mig frem med en anden opskrift.





Så er den forhåbentlig god igen.
Bare den kan holde til lørdag,
så er det godt.

1 kommentar:

  1. Hej Helle.
    Blev helt overrasket over, at du havde valgt trylledej - super ide. Jeg havde forstået, du ville klippe julepynt i silkepapir/gængse julematerialer... Super resultat :-)
    Kh Ulla

    SvarSlet