mandag den 28. november 2011

En myre, april 2011

En myre………..



Ulla, Maja og jeg går sammen om at tegne et dyr.

Altså, dyret skal forstørres, billedet deles, så vi hver tegner en del, som så senere skal sættes sammen til et stort billede.

Vi bliver enige om, at tegne en myre. Vi snakker lidt frem og tilbage om, hvorledes dyret skal deles, om det er i tre eller fire stykker.

Ulla tager A4 arket med myren med hjem, hendes mand vil gerne forstørre det, og så sender hun hver en del til Maja og mig. Så vidt, så godt.

Vi modtager en myre-del med posten, og så går vi i gang.

Det går meget godt, jeg glæder mig da til næste gang i Aabenraa, hvor vi skal se hinandens forskellige resultater, og hvor Ulla, Maja og jeg skal sætte vores myre sammen til én…..

Her er min del af myren



Og her er den del af myren, som Ulla har forstørret og sendt til mig.


Men..., hvad sker der da vi kommer til Aabenraa???
INGENTING..... Vi skal åbenbart ikke bruge tid på dette, lidt uforståeligt for os alle. Vi får faktisk heller ikke rigtig noget svar på hvorfor...
Nå... Spildt arbejde eller hvad? Måske vi bare selv skal evaluere på dette forløb


Ingen kommentarer:

Send en kommentar