mandag den 28. november 2011

Collageopgave

Ja, her er der ikke skrevet noget under processen som jeg kan finde frem.

Men jeg har tidligere lavet noget decoupage på forskellige ting, små kufferter til opbevaring af legetøj til dagplejebørnene, og et år fik de hver en lille kuffert til jul, som var dekoreret med decoupage med billeder af dem selv, og ting, som relaterede til hvert barn fra deres hverdag.

Jeg går i kælderen og leder efter nogle udklip og mit decoupagelim.

Der er ikke så meget tilbage, men jeg beslutter mig dog for, at min collage bliver lavet af de rester jeg nu engang har.

Det tager ikke lang tid, tiden er også knap, familien kommer snart hjem, og vi skal nyde resten af søndagen sammen. Jeg synes dog det er hyggeligt at genopfriske teknikken, og kan da godt, i dette øjeblik, ønske, at jeg har mere tid til at være kreativ i det daglige.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar