torsdag den 29. december 2011

1. Sy- og nørkleopgave/periode

Ja ja så, så gør jeg da også det med glæde..... ;-)

Jeg finder både sykurven og strikkekurven frem. Puh, det er længe siden, der har været tid til den slags sysler.

Jeg er sørme så heldig, at finde en lille strikket dukketrøje, som kun mangler at få hæftet et par garnender og syet knapper i.

Det er jo ingen sag




Og trøjen bliver prøvet på en heldig dukke,
og straks er der en sød lille pige, der er klar til at lege med den.


Men..... Jeg må jo hellere bevise, at jeg kan strikke........................................................ 

Så jeg finder et halvt garnnøgle og nogle store strikkepinde, så går det rigtig hurtigt.








 Så blev halstørklædet monteret med frynser. Tja, det var 2. juledag, så der var dømt rødvin til aftensmaden, og da flasken var tom, men stadig stod på bordet, var det en passende "hals", at binde tørklædet om.
Og det passede ganske fint.


Jeg fandt også et par bøger med dukketøj, så når jeg alligevel rekreerer mig ovenpå nytårsaften, finder jeg sikkert lidt nemt dukketøj at sy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar