lørdag den 17. marts 2012

1) SÅ SKAL  JEG SY ET FARVERIGT LEGEHUS

Det skal nok blive sjovt. Stoffet er købt, og jeg er igang med at lede efter ideer til "fasaden". Blomster i vinduet, dyr på marken og grøntsager i haven.
Jeg fandt en masse forskelligt stof med mange sjove motiver.
Så nu skal jeg bare i gang......
Alting er bare et kapløb med tiden, havde døgnet bare flere timer, eller havde jeg bare kun et 25 timers job i stedet for et 52 timers job ved siden af studiet.


Nå.... ikke alt det jammer, jeg har jo selv valgt det


Sider og top på legehuset får hver sin farve

Så skal der være myrer og mariehøns på jorden................


Og flyvende insekter i luften....... bier, sommerfugle o.s.v..........



Lidt bondegård og zoologisk have skal dedr også være............

Der kunne nok også blive plads til en lille butik med frugt og grønt


Og de her ugler kunne jeg bare ikke stå for, nu må jeg se, om de bliver brugt.
Jeg regner med, at alle resterne skal bruges til en stor stak risposer, de vækker altid glæde blandt børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar